sobota 14. februára 2015

Pozitívny prológ

Aby som vyvážili všetky tie negatívne "recenzie" o ktorých tu mám v úmysle písať, chcem začať niečim, čo ma práve naopak potešilo. Potešilo natoľko, že to mám stále v pamäti a som schopná sa o to podeliť. Niektoré z týchto vecí sú pre vás ostatných bezvýznamné, ale tu ich máte:

- mikrobiológia
- tamanu, rakytníkový a nimbový olej sú ako hummus v mojej veľkej tučnej gréckej svadbe
- knihy Juraja Červenáka .....až na opakujúce sa "posratia" ....naozaj stojí za to
- sušený ananás Esmeralda (zásadne nekupovať v Martinuse - takmer 2-násobne drahší!)
- čokoláda do kúpeľa - nemám rada mastné kúpele, ale toto milujem
- životnosť bazalky v črepníku kúpenej na sobotňajšom trhu v Starej tržnici vz. v supermarkete
- krém na tvár Dr.Belter - založené na squaléne :) .....ale nie všetky zloženia stoja za tu cenu... momentálne  trh s kozmetikou sa celkom rozvíja, uvidíme čo nového prinesie
- třpitivé tenisky
- možnosť objednávať z Číny za smiešne peniaze
- kreatívne potreby od značky Tim Holtz
- naozaj dobre čerstvé sushi (môj favorit - kai sushi)
- portál zasielkovna.sk cez ktorý vám doručia tovar z Čiech za polovičné ceny

Ako si to tak prechádzam, všetko je to len o jedle, kozmetike, oblečení a samozrejme o peniazoch = typické ženské problémy/záujmy a kedže nemám nič čo by som pridala z inej sféry - áno jasné teším sa ako malé dieťa, že si konečne vyrazíme so spolužiačkami po 6-týždňovom sedení a deprimovaní nad učebnicami, ale to je samozrejmosť, o tom nikto nechce čítať. A kedže ma nenapadá nič ďalšie, čo by prispelo životu, vesmíru a všetkému, týmto končím.

Aj napriek tomu, že keď už si sem budem písať - písať aj o tých dobrých veciach, čo naozaj stoja za to ich občas v živote okúsiť, primárne som sa rozhodla založiť a písať tento blog z vlastnej potreby vykričať tomuto "papieru" všetky tie zážitky a negatívne skúsenosti, ktoré ma natoľko sklamali, že každá babka by vám povedala "Nestojí to za reč." a oni si to naozaj nezaslúžia, ale ja si zaslúžim vyventilovať všetku tu zlosť, ktorú vo mne vyvolali, odplaviť "zlú" energiu, čo spôsobuje zápaly v tele a dpc fakt že spôsobuje. A vo všeobecnosti, ak sa nad tým zamyslíte písať o tých zlých veciach je omnoho zaujímavejšie ako o tých dobrých a možno to aj niekedy niekomu pomôže. Stále majme ale na pamäti "koľko ľudí, toľko chutí".

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára